Bericht van kantoor NLZ - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu Bericht van kantoor NLZ - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Marieke - WaarBenJij.nu

Bericht van kantoor NLZ

Blijf op de hoogte en volg Marieke

03 Augustus 2012 | Nederland, Veldhoven

Wij (Rianne en Marieke) hadden ons weer aangemeld om in September als pelgrim mee naar Lourdes te gaan. Helaas konden we dit jaar niet in mei, want dat was te dicht op de Alpe d´ Huzes.
Dus een keuze gemaakt om dan in september te gaan.
We hadden aangegeven dat we graag in Hotel Agena wilde.
Echter kregen we vandaag bericht dat, dat helemaal vol zat.
Ze hadden nog wel andere mogelijkheden voor ons.
Hotel Gloria, Hotel Alba, Hotel Padoue.
Gloria en Alba zijn toch redelijk ver van de heiligdommen en wij wilde juist dicht bij de heiligdommen.
Hotel Padoue is niet zo ver van de heiligdommen en waarschijnlijk gaat onze keus dan naar hotel Padoue. Natuurlijk al eventjes op de site gekeken hoe dat hotel eruit ziet en dat ziet er erg netjes. www.hotelpadoue.fr
Maandag nemen we weer contact op met het kantoor van de NLZ over wat wij zullen beslissen.

  • 03 Augustus 2012 - 19:07

    Rianne:

    een mooie vormgeving is het geworden, leuk dat water van de Gave.
    volgens mij is de website ook veranderd? of zie ik dat ver keerd?
    we gaan er weer een mooie tijd van maken, daar bij "Ons Marie".
    kus, Rianne

  • 03 Augustus 2012 - 19:31

    Conny:

    Hoi Marieke en Rianne,
    Leuk dat jullie een blog bij gaan houden van onze reis.
    Hotel Padoue is lekker dichtbij de Heiligdommen, zou ik dan ook kiezen van de drie.
    Ik hoop dat ik dan ook in Padoue terecht kom.
    NLZ zou proberen mij in een hotel dichtbij de Heiligdommen en met gehandicaptenkamer te herbergen, zou dus goed Padoue kunnen zijn.
    Ik ga er samen met jullie een mooie week van maken en gisteren hoorde ik dat er mensen uit Prinsenbeek mee gaan die ik ook ken, ook leuk dus.
    Liefs Conny

  • 03 Augustus 2012 - 22:04

    Rianne:

    hoi Marieke,

    ik zou je profiel foto veranderen, of kleiner maken, want nu heeft "Ons Marie"geen hoofd, is wel raar. als jij het niet kunt, stuur de foto naar mij en ik doe het voor je en je krijgt hem terug.
    groetjes, rianne

  • 04 Augustus 2012 - 20:25

    Gerda:

    Wat fijn dat jullie de reis weer kunnen maken.
    Vorig jaar waren wij in Lourdes dus kan ik me nu beter inleven bij wat jullie beleven.
    En een beetje jalours ben ik wel. De vieringen zijn erg mooi om mee te maken.
    groetjes,
    Gerda

  • 04 Augustus 2012 - 20:38

    Els:

    Hoi Rianne en Marieke,
    Graag ontvang ik jullie verhalen weer.
    Om jullie nu al goede reis te wensen is wel erg vroeg, maar wel veelsterkte en plezier met de voorbereidingen gewenst.
    groetjes els

  • 05 Augustus 2012 - 00:55

    Cobi:

    Ha Rianne en Marieke,

    Al weer een nieuwe site in elkaar getimmerd. De een volgt de andere op bij jullie. Maar natuurlijk maken jullie dit jaar ook veel mee. Ga jullie dus ook weer "volgen" in Lourdes en ik hoop dat de voorbereidingen voor de 11e reis allemaal vlekkeloos zullen verlopen!

    Groetjes van
    Cobi

  • 06 Augustus 2012 - 09:59

    Karin Hemerik:

    Natuurlijk ben ik ook nu weer benieuwd hoe het jullie op deze reis zal vergaan!Ondanks het feit dat het nu niet bepaald de eerste keer is,zullen de ervaringen dit jaar ongetwijfeld anders zijn.Succes met de voorbereidingen!
    Groetjes,
    Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 03 Aug. 2012
Verslag gelezen: 486
Totaal aantal bezoekers 12220

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn 11de reis naar Lourdes

Landen bezocht: